01 November 2012

Lulus jugak Akhirnya...

Alhamdulillah..td tgh sibuk aku siapkan buku program 'Kursus Bina Sahsiah PDRM' tiba2 dapat satu msj..tengok2 dari Mak Adi..budak yg aku ajar jawi di Putrajaya.http://lensapijut.blogspot.com/2012/10/exam-akhir-tahun-tahun-5.html.baru2 ni Adi ada exam..mak dia ada bgtau aku..aku pun usaha la mngaja dgn penuh dedikasi..sebab aku sebenarnya nak isi masa kosong aku ja drpd tak buat apa lepas balik kerja baik aku gi mngaja..duit dapat, manfaat pun ada.. Alhmdlh..exam akhir tahun baru2 ni Adi Lulus...aku pun tumpang gembira.. :-)

Minggu ni xdpt jumpa Adi lagi, nak ucap tahniah..sebab Minggu ni aku ada perkara penting yg perlu diselesaikan di IPOH..hehehe :-)




p/s : Alhamdulillah, sapa berusaha dia yang dapat hasilnya.

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...