17 November 2012

Farid Sanullah :: Don't Forget Allah

Alhamdulillah..lagu ni aku minat sgt..rasa tersentuh ja bila dengar..pastu muzik dia mmg bagi halwa pada telinga aku.. aku ada tanya kat kawan2..masa tu tgh mencari la..sebab suria fm akan pasang lagu ni lepas dari azan Zohor..sapa yg dengar suria fm perasan la..last2 td aku bukak fb member aku dah tag kat aku..alhmdlh..tq my frend.. :-)




#Lagu nasyid Inggeris selepas azan di suria fm

8 comments:

  1. Bes lagu ni... Baru dengar tadi ;)

    ReplyDelete
  2. Cetul^ La La: ye la..sya dgr byk kali..hehe..terbaik..:-)

    ReplyDelete
  3. dah lama carik lagu nie . akhirnyaa jumpa kat sini , belog lensa pijut . heeeee tengkiyu verymuch

    ReplyDelete
  4. sama2..saya pun dlu macam saudari gak..tercari2..xsenang dduk prof google tu..asyik kena search je..hehehe..alhmdlh..jumpa gak..

    ReplyDelete
  5. yup. tiap kali lps azan mmg ade lgu ni. salu bkk suria utk dgr lagu ni. mase tu tak tahu lagi lagu ape. pastu bkk yg suriafm online punye. baru tahu lagu ape. hihi mmg layann je algu ni. lagu yg ajak kpd igtkan Allah

    ReplyDelete
  6. betul tu najwa hanim..hehe..trima kasih la sudi singgah blog ni :-)

    ReplyDelete
  7. tqvm........mmg cari sgt lagu ni.....finaly jpa gak......puas dah cari

    ReplyDelete
  8. terbaikkan..tenang je dengar.. :-)

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...