02 November 2012

Sabtu yang penuh Kekeliruan



Esok, hari Sabtu, 3hb Novermber 2012..sepatutnya byk benda yang aku dapat buat..tp disebabkan satu perkara yg agak penting buat aku dan family aku..maka terpaksalah aku batalkan perkara2 yang lain..ikutkan aku mmg xnak dah..go on terus ja..hehe..tp atas kehendak emak aku, aku akur la..xpa la aku susah skit pun..jnji mak aku dpt mengukir senyuman di wajahnya....

Maka aku terpaksa batalkan niat utk pergi ke Pualu Pangkor dengan sahabat2 aku..best ooooooo..huhu..xpa..next time boleh pergi..pantai tu xlari ke mana pun..haha.. kemudian kelas mngaji aku, aku batalkan, ikutkan niat aku nak bg something pada anak murid aku sebab dia berjaya lulus utk kali pertama dalam exam jawi di sekolah..sebelum ni xpernah lulus kata maknya..Alhamdulillah...

Dan Aku xdapat hadir majlis Konvokesyen sahabat baik aku, yg dlu belajar di UNITEN Bangi, hasrat di hati nak bagi la bunga, simbolik la konvokesyen kan.. tp smua tu mungkin xberlaku, mgkin hnya SMS pengganti bunga..

semoga hari2 aku sentiasa di Rahmati Allah... (^_____^)

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...