24 November 2012

Tahniah Sahabat :: Ashraf Ismail

Alhamdulillah..akhirnya sahabat aku sudah mendirikan rumah tangga..bernikah..tahniah..semoga kekal ke hujung nyawa bersama isteri tersayang.. cuma aku mintak maaf sebab xdapat hadir di majlis yg indah itu..mgkin xpenting sgt pun kehadiran aku ni..sapa la aku ni.. apa yg dapat aku buat, hanya doakan kebahagian mu wahai sahabat..bermula dari tahun 2003..aku kenal mu di sekolah..bersama2 menjadi pengawas, ingat lagi, rumah mu di 'tokyo' aka tokai...hehe..kita mula rapat sebab bola..kemudian kita dok kelas yg sama, training bola bagai nak gila...sampai berjaya menempah nama..hehe.. kemudian ingat lagi bila mu ditimpa kemlgn sewaktu menaiki motor bersama abgmu.. dgr cerita2 mu kami sedih dan mendoakan..ada kala cerita mu itu mmbuatkan kami ketawa..cerita sewaktu sakit.. kemudian cerita study nak spm.. cerita pasal rumah sewa.. akan ku kenang smua itu..tp sejak dr tahun 2006....kita dah mula jauh..tp aku xpernah lupa. kita masih sahabat..wlpun ada kawan2 yg lupakan aku..its ok..mgkin mereka dah jumpa jalan hidup mereka.. sehingga kini alhamdlh..kau dah bergelar suami..selamat memikul tgjwb sebagai seorg Suami...ada masa nnti kita jumpa.. Ukhuwwah Fillah...







No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...