02 November 2012

Windows 8 mula memasuki pasaran Malaysia

Belum sempat jemu dan puas lagi dengan Windows 7.. nah..dah keluar pulak Windows 8..teknologi ni klu kita kejar mmg xterkejar..so layankan je...hehe..klu xlayan nanti tak up 2 date..hahha..mcm iphone..dlu kumpul la duit beli iphone 3gs..kemudian beli la aku iphone 3gs yg agak canggih tu..tup2 kluar iphone 4..xlama lepas tu ura2 iphone 5..tgk2 kluar iphone 4gs..tak lama lepas tu iphone 5 kluar plak..ha..tak ke giler klu dok kejar..hmm..just ambik tau ja..skrg ni dlm youtube ada ja..taip ja iphone 5..kluar la..xdapat miliki..dpt tgk n tau pun jadi la..skurang2nya org tanya tau la jugak..hahahaha..


Microsoft Malaysia telah pun membuat pelancaran rasmi Windows 8 di Malaysia, sekaligus membawakan sistem operasi Microsoft terbaru itu secara rasmi ke pasaran Malaysia.
Windows 8 boleh didapati dalam beberapa medium, dimana salah satunya yang telah pun digunakan ramai pengguna adalah kebolehan untuk mengemaskini ia secara online pada harga serendah $14.99 untuk masa promosi ini.
Bagi mereka yang ingin mendapatkan Windows 8 dalam bentuk fizikal, Windows 8 Pro dijual pada harga RM229 untuk masa promosi sehingga 31 Januari 2013, sebelum ia dijual pada harga jualan biasa iaitu RM885.
Pelbagai peranti yang menggunakan Windows 8 juga kini mula dijual di pelbagai pengedar rasmi seluruh negara.

sumber : amanz.my

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...