26 November 2012

Surat Lamaran :: JPJ

Baru2 ni dpt surat dr pos laju. Surat ambik brg kat pej pos.. Maka harini aku pun mintak pelepasan g pej pos.. Ingatkan di bangi la.. Sebab rumah aku kawasan bangi. Skali xpasal2 kena pi negeri sembilan. Padahal aku dok selangor kot.. Huhu.. 15km gak la nak pi situ. Campur dgr mencari lagi.. Maklum la xpnh pi.. Sampai ja pej pos semenyih.. Aku bg la dokumen kat awek kaunter tu.. Dia pun bg surat.. Ingtkan apa la sgt.. Bukak2 ja ada logo JPJ.. Oh tidak.. Huhu. Dlm hati ingt surat cinta.. Tgk2 surat lamaran.. Suh aku pi JPJ terdekat.. Katanya aku dilaporkan langgar lampu merah kat ipoh.. Aku pun dah tak ingt bila. Hahahaha.. Xpa.. Nak lamar aku ey.. Nnti aku jumpa JPJ.. Tolak lamaran.. Secara slow talk.. Hahahaha

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...