14 October 2012

Exam Akhir Tahun :: Tahun 5

Alhmdlh.. Masuk ni dah 2 bulan aku mengajar jawi.. Harap2 anak murid aku dpt menguasai jawi.. Xbyk pun skit jadi la.. Dpt la tukar warna dakwat pen kat kertas exam tu.. Klu selalu warna merah, harap dpt tukar jd biru.. Hehehe..

Aku cuba cari contoh soalan dr kementerian utk peperiksaan akhir tahun.. Tanya pada ustzh Rohaida(kafa n9) pasal kertas soalan.. Dia sruh aku bukak blog Syahmi Jqaf.. Alhmdlh.. Dpt jumpa cari.. Harini buat latihan utk nak exam ja.. Sebab minggu depan adi dah nak ujian akhir tahun..

Sibuk aku dok mngaja, adik2 adi mula nk mnyibuk.. Sebb kadang2 aku suka layan diorg ni.. Hehe.. Budak2.. Biasa la.. Kna jd budak2 jugak nk layan depa ni..

p/s : aku dulu pun xpndai jawi..

1 comment:

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...