21 May 2013

Tema rumah pengantin lelaki warna pink??? haha

Assalamualaikum..

haha..kali ni ramai tertanya2.dan terpelik skjp..knapa rumah aku tema warna pink..spttnya warna pink belah perempuan..aku nak tnya balik..mmg warna pink diciptakan utk org prmpuan ja ka??? kena dakwa di mahkamah ka klu pakai warna pink?? atau  tak cium bau syurga ka klu lelaki pakai kaler pink???

haha...jawab2..hehe..so xsalahkan..jd aku guna la warna pink.. cantik jugak..first time pilih pink..dlu xsibuk pun pasal pink..skrg ni cantik plak bila tgk pink..dan sblm ni aku xpernah ada baju atau kemeja warna pink..lepas ni kena beli baju warna pink sedondon dgn cik isteri..hehehe

skrg ni kat rumah sibuk la mengemas, mengecat dan mcm2 lagi lah..tp masih la mcm tongkang pecah..hehe..25hb ni baru la cantik sepenuhnya..hehe
biasa2 ja..deko sendiri2.. desingner mak aku dgn kakak aku..



rupa bilik yg belum siap..pink...hehe
langsir custom made oleh ayah aku..hehe
karper masa kini..gebu ja bila pijak..
hehe..lampu ni aku beli dari IKEA..2 set

bunga custom made oleh kakak aku..nak letak kat langsir..hehe

totaly jimat kos...

4 comments:

  1. Assalamualaikum pijut. nak buat majlis bertandang ke? hehhehee takda nak kena naik mahkamah pun, cuma rasa kelakar kalau lelaki guna warna pink yg lebih sesuai diguna perempuan. hehehhee

    ReplyDelete
  2. waalikumussalam..hehe..yupp..majls bertandang..kelakar erk..tp sya xkisah pun org gelakkan sya..tahu dah nnti mesti ramai yg akan gelak n senyum2 sinis..its okey..jnji sya hepi..hehe.. skrg ni masih tgk persiapan..huhu..sya xcuti..balik time cuti wesak ja..sebab lepas tu 2 minggu cuti nak gi umrah..doakan slmt pergi dan balik ye.

    ReplyDelete
  3. nmpak pelik sikit.. tapi cntik la pink tu..lgsir tu cntik

    ReplyDelete
  4. iche : hehe..tu ayah yg custom..anak tukang jahit la katakan...hehe..untung..

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...