01 November 2012

Kerja Dalam Suhu Sejuk Melampau

Ni la pejabat aku..dari mula aku masuk kerja sampai la sekarang..sentiasa sejuk..bukan nak merungut..tp terlampau sejuk..dah la aku ni sekeping ja.. nasib baik la bilik aku kat pej tu tak berapa nak sejuk.. ada la rasa suam2 sikit... tp apa2 pun aku hepi kerja kat sini wlupun sejuk giler...hahaha.. time paling seronok bila ekon rosak.. saat paling best..hahaha... maklum la..ekon pej aku ni style pasaraya punya tu ha..sekali dia on..mmg xtutup dah la..xdak can la.. start  on ekon 7.45pagi  sampai  tutup ekon pukul 5.15ptg..mmg beku la jawabnya..tp klu dah selalu jadi biasa la.. tp time sejuk giler, terpksa kluar pej sekejap..ambik angin luar..



No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...