22 May 2013

Persedian untuk ke Tanah Suci

Assalamualaikum..
Alhamdullilah..tarikh knduri xlama dah lg...tinggal berapa hari je lagi..hehe..25hb 5...bgtu jgak dgn umrah.xlama dah jgak.shari lpas kndri.... Hm..skrg ni dua2 kalut nk buat persiapan trakhir..tp yg knduri lega skit sbb mak ngn family lain bantu.hehe..skrg tgh beli brg2 nk ke tanah suci..
Study skit apa yg patot..tgk n tanya pengalaman org2 yg pernah sampai kesana..
harap dpt pergi dan balik dlm keadaan yg diRedhai Allah...

Sebenarnya xrancang pun nak pi ke tanah suci utk menunaikan umrah pada tahun ni..tp niat tu ada la nak pi..tp xsangka Allah jemput awal menjadi tetamunya..dan Alhmdlh aku dpt pi bersama2 sahabat2 baik aku..inilah yg dikatakan ukhuwwah fillah..insyaAllah akan ku jaga hubungan persahabatan ni.. wlupun kami pi umrah travel skali..tp tarikh flight asing2..tp xpa..insyaAllah kami bertemu di Mekah nanti serta ziarah bersama..

Tp buat isteri aku, nnti klu ada rezki lebih..Allah jemput..insyaAllah kita akan kesana.. begitu juga dgn mak dan ayah aku..klu ada rezki lebih yg Allah kurniakan..aku akan bwk mereka juga bersama :-)






14 comments:

  1. selamat pergi dan kembali...semoga mendapat umrah yg mabrur...semoga dipermudahkan segalanya disana...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum pijut. this week keluarga mertua sheila pun pergi umrah.. nanti awak naik dekat KLIA kan? ada jodoh, insyallah kita boleh terjumpa kat sana. ada fb tak? add sheila salim (boo).. selamat pergi dan kembali ye. semoga mendapat umrah yang mabrur. insyallah :)

    ReplyDelete
  3. Kamsiah : terima kasih kak.. ameen :-)

    ReplyDelete
  4. Wkslm sheila... ooo..pegi sana jgak ey..alhmdlh..semoga jumpa la kat sana..tp sya punya flight 26hb..dlm 10 pagi..so kena ada kat KLIA 5jam awal..hmm.trima kasih..insyaAllah..ameen :-) nanti sya add sheila :-)

    ReplyDelete
  5. terimakasih kerana berkunjung dan membalas kunjungan akka

    akak cuma pakai Nikon D3100 je..ada tambah makro lens...

    ReplyDelete
  6. Assalam,

    Alhamdulillah,dah sampai hajat untuk menjadi tetamu Nya...

    emoga dipermudahkan segala urusan dan kembali dengan haji yg mabrur..InsyaAllah..

    ReplyDelete
  7. Kamsiah : patot la lawa gambarnya..hehehe

    ReplyDelete
  8. Bunda : wkslm kak..terima kasih.. :-)

    ReplyDelete
  9. semoga selamat perjalanan pergi dan balik.amin

    ReplyDelete
  10. assalam,

    bunda nak tanya..pijut ni seorang tentera ke?

    ReplyDelete
  11. pijut, semoga selamat pegi dan selamat kembali ye. nadia doakan pijut dapat menunaikan umrah sebaik mungkin, aminnn

    ReplyDelete
  12. semoga dipermudahkan perjalanan pergi dan balik :)

    ReplyDelete
  13. assalam,
    detik bunda menulis ni bunda masih dikampong...bunda balek ziarah bapak bunda, kan mak bunda baru 4 bln meninggal, bunda balek jenguk bapak..terisilah skit kesunyian dia,,kan ke kewajiban seorg anak juga kan...

    bapak bunda dulu seorg tentera thn 50 - 70an, arwah suami bunda pun seorg tentera thn 70 - 90an...

    bunda dah biasa hidup dlm keluarga tentera...tentera darat...

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...