08 May 2013

Photobook aku yg pertama


Alhmdlh.smpai jgak brg baik yg aku order ni.haha.ni smua gara2 rakan blog aku la.sheila.dia g update pasal photobook.past g share plak link yg ada promotion..memg aku xtgu lama la.hehe.murah gila..tp apa2 pun tq pada sheila.hehe.nant ada bnda best2 lg share2 la ye..

Td aku nk klua g lunch.tgk2 ada lori skynet.kbtln aku tgh pnaskn enjin keta.yg best nya dia tnya alamat pej aku.past dgn pntas aku smbung "brg utk muhammad firdaus zakaria.ye.?"trsenyum dia....hehe..mudah dia xpyh msuk dlm pej dah.hehe.
bungkusan dari Skynet..hehe
Photobook siap balut dalam kotak lagi
cover front page
cover back page
antara isi muka dalam photobook ni..tgk..isi ikut template ja..klu ikutkan nak penuhkan gambar satu page pun blh..hehe..tp xsempat..rugi la ruang tu penuh dengan background pinky yg ada love tu..hehe
Dlm hati dh trdetik photobook la tu.hehe.memg cntik photobook tu.xrugi beli.kemas.cuma aku ja la.susun ikut dan ja.ingtkn nk buat cntik2 tp msa xbyk.nk kna upload plak pastu.sheila bgtau lmbt.huhu.lastday kot.msa aku tau tu dh ptg.kelam kbut aku..tp murah punya pasl.memg xksh.jnji siap.aku guna tmplate yg sdia ada.hehe.cntik jgak la..xpa.photobook yg kedua.aku nk buat cntik2 punya.hehe.aku xsuka saiz potret.aku lbh suka landskap.hehe.
photobook saiz 8x12 Landscape
Cntik kan? Harganya RM15 shja...hehe..
apa2 pun tq ye sheila... :-)

3 comments:

  1. Assalamualaikum pijut. waaa kongsi sikit gambar photobook yang dah siap tu! hihi my pleasure pijut. insyallah kalau ada lagi promotion sheila bagitau ye.heee. sheila ada 4 lagi photobook. hahahhahaa :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum pijut! smart gila photobook awak. hehehhee. landscape lebih cantik. waaaaa nasib baik ada terbeli satu landscape. hihihi

    ReplyDelete
  3. wkslm..ala..biasa2 ja..hehe..tu kelam kabut nak siapkan..hehe..takut xdan.. sheila best la buat byk..hehe

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...