20 May 2013

Semuanya putih (^___^)

Assalamualaikum..

harini nak kongsi pasal kenderaan yg digunakan oleh staf2 pejabat aku.. aku baru sedar yg kereta kami gunakan utk ke pejabat..hampir sama smua..iaitu warna putih..hehe.. mula2 xperasan..tp bila tgk2 balik mmg hampir kesemua warna putih..

tp mcm biasa la klu warna putih ni..cepat sgt kotor..adakalanya kereta aku cantik bersih kereta yg lain berdebu..adakala plak kereta aku berdebu kereta diorg putih bersih..hehe...apa2 pun aku suka kereta warna putih..wlpun masa nak beli dlu mmber aku ckp..jgn menyesal nanti..mana taknya..seminggu tu 2 kali kena basuh..tu klu xhujan..klu hujan mmg jenuh la..hehe

2 comments:

  1. Assalamualaikum, orang jarang guna warna putih. mmg cepat kusam warna dia. hehehe apapepun, putih tu suci bersih. so kena selalu jaga lah kalau dah pakai warna tu :)

    ReplyDelete
  2. wkslm..yup..warna putih mgkin cepat kusam..tp warna dia nampak elegent..termasuk la warna hitam..hehe..warna yg laku di pasaran kereta..hehe..mmg slalu kena jaga pun..huhu.. :-)

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...