06 May 2013

Kejadian sekitar balik mengundi

alhmdlh..nama ada dalam senarai mengundi..hehe..aku balik mengundi di kedah...tp kena singgah dlu di ipoh..ambik isteri ikut balik mengundi..lepas aku mengundi kena balik ipoh plak sebab isteri nak mengundi plak..tp masa dalam perjln nak ke ipoh tu...satu kmgln berlaku dgn pantasnya..kereta berada kat depan kmgln..mgkin hujat lebat, jln licin..tp selekoh tu biasa ja..nak kata ada org tuang minyak..hmm..xnampak pun.tp peliknya cepat ja longkai tu sampai..tp aku xnak la tuduh sapa2..tp mcm pelik ja..hmm..ok2 mgkin kbetulan..hehehe.. tp alhmdlh.aku sempat tolong mangsa kmlgn..tp ujan lebat time tu..nasib la pemandu xdak apa2..pemandu tu rupanya seorg anggota polis..aku bagi dia tumpang berteduh di bawah bonet kereta aku..hehe..pastu pinjamkan payung..tu ja mampu tolong..habis basah sluar aku kt bhgian kaki..hehe..xpa..tlg org nnti org tlg kita..:-)
kejadian tu buatkan aku lebih berhati2 memandu ketika hujan terutamanya..

lepas tu aku singgah makan nasik dgn sup daging burung unta..tu dia..semangkuk 10 ringgit..sedap gak..manis daging dia..berpeluh habaq hang..hehehe..


sampai ipoh makan lagi umah mak mentua..hehe..ikan bawal...sedap2..:-)

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...