19 June 2013

Alhamdulillah... Selesai..

Assalamualaikum..lama dah xupdate blog..dekat sebulan rasanya..hehe.. bersawang habis blog..mana taknya..tinggal update blog ni pasal kenduri kawin rumah aku pastu aku gi umrah..hehe..skrg dah free mcm biasa..Alhmdlh..nnti aku update pasal umrah aku..byk benda yg aku dpt manfaat dr sana..nnti aku kongsikan :-)

Alhamdulillah..wlupn pengurusn yg amat teruk..berkali2 telepon..xberjawab, alasannya bwk anak klinik, masuk lambat..cuti..dan mcm2 lagi.. xtau apa mslh dia sbnrnya..akhirnya slepas didesak bertubi2 Alhmdlh..dpt jugak surat pengesahan..tu pun mula2 sangkut gak sebab ada dokumen yg tertinggal dari pihak pengurusan..tp bila yg kol tu dari SPA..kita berurusan direct dgn diorg..sekejap ja..tahniah utk SPA utk kerja yg komited..ok sgt dr pihak pengurusan kami..aku berdoa supaya pengurusan majikan aku lebih baik dr yg skrg..ameen :-)

1 comment:

  1. Assalamualaikum pijut. alhamdullilah. dah selamat pulang ke tanah air. nanti share tau pengalaman kat sana..

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...