30 April 2013

Suasana Pejabat Ketika hampir PRU ke 13

Alhmdlh..tahun ni aku cukup umur untuk mengundi..dlu masa tahun 2008 xblh mengundi lagi..dok tlg berkempen ja..tp kali ni...ini kali la..hehe.. aku dah blh mengundi..semak di SPR aku mengundi xjauh dari rumah aku..rumah aku kat kedah..so kena la balik kedah..huhu..dari KL ke Kedah..hmmm...sapa la nak sponsor balik kedah ni..pi balik mao xmao 3ratus jugak la..huhu.. aku malas nak balik naik kereta..tp memikirkan isteri nak ikut..terpksa balik naik kereta..hehehe..istri punya pasal.. aku mengundi di Dun Bukit Selambau..

Minggu ni pejabat aku lenggang..xmcm hari2 biasa..parking pun xpenuh..tinggal anggota2 yg bertugas buat admin ja..yg lain smua dah kluar bertugas utk menjaga keamanan di kala PRU 13 dan terutamanya haari mengundi.. 2minggu dikhabarkan mereka di luar pejabat..dan bos aku diterbangkan ke sarawak..demi tugas jugak..hehehehe.. kursus pun ditangguhkan dlu beri laluan kepada anggota2 polis bertugas..
tadi masa di Surau sewaktu solat Zohor.. tgk di jari telunjuk kiri jemaah2 kat situ..semua ada calitan dakwat kekal..kaler unggu.. hilang fokus sebentar..huhu.. hari ni mereka membuang undi..

dan pagi tadi dpt khabar berita sedih dari Bukit Aman.. Supt. Hj Ghazali Bin Hj Daud, Supt Urusetia BAKA PDRM Bukit Aman terlibat dengan kemalangan jalan raya sewaktu pulang ke kampungnya, terengganu. hasil dari tu isteri dan dua org anaknya terkorban. dan 5org lagi anaknya cedera termasuk beliau... Al-Fatihah buat Isteri dan anak beliau..





2 comments:

  1. Assalamualaikum. al-fatihah. sheila undi pun asing2 dengan suami. sheila dekat kl je. suami balik jb. hehe :)

    ReplyDelete
  2. wkslm...hehe..jadi sheila xikut balik kg suami la ye..hehe..

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...