20 February 2013

Sambut pelajar Jordan balik Ke Malaysia




Harini aku nak update pasal gi sambut sahabat baik aku balik ke Malaysia..

Semalam aku balik lambat.. Saja dok lama2 kat pej.. Tgk nset ada miskol dr nazer.. Member aku.. Kol balik dia ckp nak pi tgk sahabat baik kitorang dah nak balik dr Jordan setelah tamat pengajian kat sana.. Abdullah.. Katanya flight sampai kul 8.. Aku nam stgh masih kat pej.. Ujan plak baru trun dgn lebatnya.. Hehehe.. Apa lagi.. Sekurang2 nya aku ambik masa sejam lebih nk sampai ke Bangi..ambik nazer.. Pastu nak pi ke KLIA ni.. Dan ka..

Pecut punya pecut.. Sampai la aku kat bangi dlm pkul 7.35pm.. Solat magrib pun kt RnR ja.. Pastu gi ambik nazer jam dah pkul lapan..

Pecut lagi utk ke KLIA.. Mulanya aku xpakai talipinggang.. Tgk nazer slow2 ja tarik seatbelt.. Aku pun pakai je la.. Hehehe.

Aku ckp kat nazer. Jln KLIA mmg xdak AES sebb org bawak laju2.. Nk kejar flight.. Masa tu aku bwk 150km/j..line paling knan.. Rasa xlaju pun.. Mna taknya..Tgk keta kat sebelah smua laju jgak..

Tepat 8.30 kami sampai..xsempat parking keta aku teru trunkan nazer.. Sebab aku salah masuk laluan.. Ada ka gi masuk laluan limosin.. Haha... Tp alhmdlh.. Dipermudahkan.. Terus dapat parking.. Hehe..
Kami kelam kabut cari flight yg dr Doha. Tp rasanya belum terlepas lagi.. Sebab xdak no nak contact.. No family dia pun xdpt.. Kira kami main redah je ni.. Cuma tau jam flight tiba dgn tempat ketibaan antrabgsa.. Tu je.. Lama la tunggu.. Hampir sejam la jugak.. Akhirnya.. Nampak wajah tersenyum seorg sahabat.. Alhmdlh dh slmt sampai.. InsyaAllah.. Tgh setting masa utk bertemu dgn sahabat2 yg lain.. Maybe minggu depan.. :-)


Balik2 je terus g makan.. Lapar derr..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...