27 February 2013

Makan malam sorang2..

Td lepas Mengajaq kat Hospital Serdang.. Anak doktor tu ckp harini mengaji sat ja.. Satgi nak pi makan satu family.. Almaklumla.. Baru dpt gaji kan.. Hehe.. Aku ok ja.. Habis cepat lagi best.. Tp td anak dia yg perempuan tu xngaji.. Tido.. Letih sgt kot..

So aku ajaq yg dua org tu je la.. Adi ngn iki.. Dalam dok mengaji blh bagi aku teka teki lagi.. Haha.. Yg bestnya aku dpt jawab.. Garu pala depa.. Aku makan garam dlu kot dri depa.. Byk teka teki dah tau dah.. Hehe.. Hari tu lagi la.. Sembang pasal game.. Pun depa terkejut.. Ingat aku xmain game ka.. Hehehe

Jadi balik awal la aku td.. Perut plak lapaq.. Tringat plak yg Tat Nasi Ayam baru bukak kat Bangi.. Seksyen 15kot.. Tp sebelah petronas la yg pastinya.. Apa lagi aku pun mintak menu.. Tgk2 mata tertumpu kat Itik.. Ya.. Itik.... Nasi Itik Special.. Yang harganya RM14.00.. Tp mmg berbaloi.. Sedap ooo.. Itik tu.. Lama dah mengidam.. Pastu kena plak air Nenas Asam Boi. Itu aku main order ja.. Nampak menarik.. RM3.70.. Ok la makan malam sorg2 Rm17.70.. Sekali skala.. Hehee... Byk lagi kat bangi ni aku tringin nak pi makan.. Hmmm.. Tunggu...



No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...