22 February 2013

Baju Nikah Already utk dipakaikan (^___^)

Alhamdulillah..setelah sekian lama tunggu..drpd tailor sampai ke aku, kemudian ke Dobi..dan patah balik kat aku dengan keadaan yg cantik, kemas siap iron..dan wangi..untuk aku pakai di hari pernikahan ku..huhu..rasa tak caya je dah nak kawin..hehe..sbnrnya aku target nak kahwin dalam umur 27 gitu..tp dah jodoh.. apa2 pun aku bersyukur pd Allah..


lepas tu aku gi cari sampin kat nilai3..nasib la ada yg berkenan dan sesuai..cari kat masjid india mahal gila..huhu..tp bila time raya murah la plak..hmmm..adat la tu..sebab permintaan kurang jd harga mmg la mahal, permintaan tinggi dan byk maka harga jadi la murah..hukum ekonomi..hehe

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...