15 February 2013

Uptown Cheras 2.00pagi

Td lepas mkn malam dlm kul 10.30 tringat nak kena cari beg travel..nak cari kat Uptown Cheras.. Aku ada la beg travel. Tp yg tu kecik ja.. Utk jln dekat blh la.. Tp klu nak jalan jauh..utk beberapa hari lebih baik aku beli baru ja.. Sebab harga beg2 tu xdak la mahal sgt.. Lagipun skrg ni mcm2 patern dah ada..

Pukul 1.00 gerak dari rumah pi uptown.. Org xberapa ramai kt uptown.. Xtau la knapa..Mcm biasa la.. Aku klu mencari sesuatu.. Mmg target yg tu je la.. Sampai je kedai beg terus cari barang yg nak.. Tgk2 skit kondisi beg dan design dia.. Tnya memba dia kata ok.. Try galas tgk.. Pastu nego2.. Akhirnya dia stuju dgn harga aku.. RM100.. Pa lagi.. Deal.. Bawak la balik beg tersebut..

Dalam dok jalan2 kat situ dok cari kasut yg berkenan xdak.. Pastu tgk org juai vapors.. Byk gila.. Melambak2.. Hmm.. Mao xmrhnya kerajaan.. Harga jualan tembakau merudum la.. Cukai utama negara tu..

Next time nak pi uptown danau kota plak.. Ada benda nak beli lagi.. :-)

Kul 4.30pg.. Nak tido dah ni.. Kul 7.00pg kang nak pi keja plak.. Memba aku xpa la.. Dia cuti.. Huhu

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...