01 February 2013

Risik-risik sambil booking apartment Cameron Highland

Assalamualaikum.. minggu ni asyik terpikir je dalam kepala pasal lepas kawin nanti nak bawak bakal mertua n family pergi bercuti kat mana..hmmm..xnak la jauh2... biar dekat tp yg penting hapening... setelah merisik2..aku setuju dengan Cameron Highland..tempat yg sejuk..yg ada view ketenangan.. dan aku xpenah pergi lagi..hehe..mgkin tu percutian pertama aku dengan bakal Isteri..hehe..dan 3 4 hari lepas tu baru gi honeymoon..

aku ingat lepas kenduri, esoknya dah blh gi Cameron..aku tau mgkin lepas kenduri tu agak penat..jadi esoknya tu pergi ke tempat yg sejuk..pastu aku dah Booking rumah penginapan kat sana nanti.. Apartment..okey la.. full furnish...ada 3 bilik, 2 bilik air, ruang tamu yg agak luas..dapur basah & kering, astro , wifi...okey la..harga pun berpatutan.. Klu hari2 biasa RM200 , klu hari minggu RM250, Klu cuti Sekolah 300..hehehe..nasib baik time tu blom cuti sekolah lagi..

Aku baca info kat internet, Cameron jangan pergi time cuti umum, cuti sekolah..mmg ramai.tak tau la nak kata..sebab aku xpernah pi..aku just buat survey ja.. pastu ramai org ckp Cameron dah tak sejuk cam dlu..hmmm..biasa la tu..perubahan cuaca akibat kenipisan lapisan ozon...

Bagi sesiapa yg nak pi Cameron Highland, nak booking aparment yg aku ckp kan tu..ni link dia...
http://muslimapartmentcameron.blogspot.com/


APARTMENT TM ROYAL LILY TANAH RATA


  


xdak rezki nak menginap di puncak Arabella..huhu..penuh....



APARTMENT PUNCAK ARABELLA

  

 

  

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...