22 February 2013

Singa Mengamuk Di Maktab PDRM :: nak makan limau

Lepas jumaat tadi, di pejabat aku (Maktab PDRM KL) ada majlis sambut tahun baru cina..sebab Big Boss Baru kat maktab Chinese..jadi raya Cina tahun ni ada Majlis Besar2an la kat Maktab.. Aku teringin nak tgk tarian singa ja..sebab aku suka part rebana ubi dia tu..terbaik..

Bermula dari tangga lobi..pastu masuk dalam lobi, ruang legar lobi, singa tu panjat atas palang besi untuk makan Salad yg digantung...
kemudian baru ambik limau.. yg bestnya diorg je la dpt angpau..kami staff xdapat pun..hahaha..

tp yg lawaknya harini..aku melawak dengan Tunang aku.. sebab dia ada msj aku lepas jumaat td..tp aku balas satu msj ja pastu senyap..last2 dia msj tnya..aku ckp la kat Maktab ni kecoh org dok tgk Singa mengamuk..terlepas dari Zoo..Zoo blkg Maktab ni ja..hehe.. 

Masa aku tulis post ni rasanya dia blom tau lagi keadaan sebenar..hmm..pastu aku suruh dia bca blog aku sebab aku ada update pasal Singa Mengamuk tu..hehe..kompom lepas dia baca ni dia plak yg mengamuk...hehehe..

Jgan marah eyy..kan U dah kenal..I suka melawak mcm ni..hehehe.. lepas kahwin maybe lagi byk prank aku..hehehehe :-)











No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...