11 October 2012

kisah adik Adam Syukri

Assalamualaikum...beberapa hari ni aku tgk di twitter Wardina Safiyyah bercerita tntg baby adam..aku sbnrnya xpasti apa kes dan kejadian yg berlaku disebaliknya..sebab sebelum ni aku ada bukak jugak di facebook..tgk baby adam..rasa sedih sgt melihat keadaan adam..aku paham macam mana perasaan ibunya, yg melahirkan..


 kesedihan yg aku rasa xsama dgn apa yg ibu adam rasa..first aku tgk dalam fb tu ada akaun maybank ja..nak bantu tu ada.. tp aku guna cimb clik.. jadi mcm terabai la sekejap..tup2 baru ni aku bukak twitter tgk apa yg Wardina post kat tweet dia..


Sesiapa pun akan Terasa jugak la klu kena 'sound' mcm tu.. aku byk kali jugak la dgr dari kawan2 pasal nurse yg mcm ni.. tapi aku x rasa smua nurse mcm ni..mgkin segelintir ja yg x ok..disebabkan segelintir yg xok tu la yg mencemarkan nama baik n kerja baik seorg nurse ni...aku pernah hampir sebulan duduk di hspital..jd aku ada pngalaman dgn nurse2 ni...ada jugak nurse yg ok..yg 'caring' sgt...rasa x sakit ja bila dilayan sebagai pesakit..tp ada jugak yg layan lebih kurang..maybe diorg stress kot..ye la..aku tgk sister2 kat situ smua marah ikut dan ja..cuti plak xmenentu..apa2 pun aku tabik n hormat pada yg menjalankan tugas sebagai seorg nurse yg baik..ini satu profession yg mulia.sebab aku ada adik yg ambik bidang ni..tp masih praktikal di Hospital..hehe.. nurse peribadi aku masa aku sakit dlu..selalu kena marah dgn aku..hahaha..

Berbalik kepada cerita adam n ibu dia td..kita serahkan kepada pihak yg bertgjwb dlm hal ni..aku rasa yg bersalah ttp kena hukuman sebab sbgai satu pengajaran...

Alhamdulillah aku jumpa jugak no akaun cimb ibu adam..aku bantu sekadar yg mampu ja..hnya semudah satu clik ja..(cimb clik)


p/s : mgkin hari ni kita senang, dan xmustahil esok kita susah....

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...