08 October 2012

Tangga Rumah VS Isi Rumah :: Rumah tangga..

Semalam kawan aku bgtau yg dia dalam proses nak beli rumah..Alhamdulillah..aku tumpang gembira...rumah first..mesti la dia xcited..patot la aku tgk asyik usha perabot n deco dalaman rumah..hahaha..aku xtau lagi bila nak beli rumah...aku nak buat masjid dlu la..pastu nnti baru pk beli rumah..haha..rezki dari Allah..mintalah padanya...kerana Allah itu pemurah..tp kena rajin la..klu setakat goyang kaki kat atas katil ja..sori la..usaha tangga kejayaan..rezki xdtg bergolek melainkan dgn usaha..nk makan pun kena kunyah sendiri tau..stkt suap mgkin org lain blh suapkan..tp klu xkunyah sendiri..sendiri mao ingat la..hahaha..



No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...