16 October 2012

Aku Hisap DADAH???

Kali ni saja wat gempak skit tajuk tu...haha..ni semua lakonan semata2..sebab markah punya pasal...
Kawan aku la..nazir.. kitorang punya tugasan kena buat lakonan..sekali dia punya plan lakonan bukan main gempak...ada 4 scene semuanya..ckup la semua lelaki kelas aku..last2 terbaik punya pasal maka terpilih lah utk pertandingan..lawan antara kelas2 mengikut fakulkti..haha..mmg aku dah nak tarik diri..malu kot..dah la jadi mat dadah..pakai baju pagoda ja..hmm.. nasib baik la masa ni aku masih di semester satu..jadi perasaan malu tu kurang skit la sebab xramai yg aku kenal lagi.. hentam je la labu... tgk la..loghat kedah lagi tu..


p/s: kami menang..juara tu...

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...