14 October 2012

Jatuh Hati :: KTM DUKE 200

Assalamualaikum.. Semalam sahabat aku dtg dr kedah.. Ke UKM utk ambik jubah konvo.. Alhmdlh.. Kawan aku dah nak graduate.. Hmm. Aku tumpang hepi.. Bukan org lain.. Kawan aku jugak.. Tp katanya xnak bermalam di bangi sebab esok kerja. Ok fine.. Xpa.. Next time blh jumpa lagi. Hari konvo. 23hb 10 ni.. InsyaAllah aku mintak cuti haritu..

Sekejap ja rasa jumpa kemudian dia dah nak balik.. Aku terpksa berkejar masa sebab mlm tu jugak aku mengajar.. Tp bas kul 10.15.. Habis ngaja di ptrajya kul 9.. Sempat la.. Rempit habis la.. Nasib bek aku dah spot kawasan AES.. Hahaha..

Kami sempat makan beger sama2 ha.. Time beli beger tu la mulanya aku jatuh hati dgn motor ni... KTM DUKE 200.. Aku mmg dah tau motor keluaran tahun 2012 ni.. Tp xpernah berkesempatan jumpa.. Slalu nampak atas jalan raya ja.. Tp semalam ada kat sebelah ja.. Puas hati dpt belek2.. Tp nak duduk naik segan la.. Hahaha.. Mmg cntik habis.. Rare.. Hahaha.. Sesuai la dgn umur aku..

Harganya xsilap sekitar RM18k.. Top speed aku tgk forum ngn youtube depa ckp dlm 138km/j.. Cantik la.. Sportrim pun ok.. Tayar blkg pun mcm er6.. Tank besar.. Hmm..

p/s : fz nak tauk mana.. Hmm

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...