01 June 2011

Sedikit Koleksi Dari Nikon D90 aku...part 2..


Gambar Pernikahan Ina & Nazmin di Muar, Johor bersama2 Nizam Basiran...first time Pijut ikut wedding Johor. apalagi..ada 'tol'2 la..kena bagi duit...riuh rendah..pengantin dah panas kat luar...hampir nak balik je pengantin tu..hahaha




Gmabar bersahaja seorang anak menakan sewaktu di pagi raya Aidil Adha...




Gambar Rania sedang makan tempeyek, budak ni mak Pijut mengasuh dia dari kecik sampai la besar ni..Baju Raya yg dia pakai tu plak ayah Pijut yang buatkan...




Majlis pernikahan satu2nya di Singapore yg Pijut hadiri..lebih kurang sama ja dgn budaya di Malaysia...sambil tu makan angin la..




Hari Persandingan sahabatku dari Singapore, Ridwan & Azhani...Mereka yg di Singapore ni lain skit..klu masa nak nikah tu..cincin dia kena ada tanda harga..xblh hilang..klu kita mmg xjumpa dah tanda harga tu..bagi depa tanda harga tu sgt penting..kebetulan plak masa diorang ni nak nikah..kawan2 Pijut dari Malaysia dtg la ramai2..masa mengemas barangkali, diorg gi cabut tanda harga..maklum la..xtau..gelabah la pengantin..habis satu rumah mencarinya..tgk2 jumpa dlm tong sampah..memg lucu la time tu..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...