20 September 2013

New Born :: Baby Girl :: Sahabat Baik - Abdul Malik & Suhaila

Assalamualaikum...

Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar....




Lahirnya insan bergelar manusia dimuka bumi dgn permulaan di penghulu segala hari, yakni hari Jumaat..semoga anak sahabat baik aku ni menjadi peyambung wadah perjuangan oleh ayahnya kelak besar nanti..hehe.. alhmdlh..hepi sgt..pagi td masa dtg pej dpt sms kata dia dah bergelar ayah..hehe..lahir di hospital Kulim..aku terus kol tnya.katanya anak perempuan dan berat dia tak tau..agak dah..hehehehe.. ok..smoga baby dan mak nya sihat..insyaAllah ada kelapangan aku dgn isteri akan balik kedah g ziarah..

ni anak yg ke3 dari sahabt2 baik aku..best frend 4 ever..sahabat duniawi ukhrowi..hehe..

abg long - anak ridzwan singapore
kak ngah - anak najdi kedah
kak lang - anak malik kedah...haha..betul tak susunan aku tu..hehe

klu ikut org utara
yg pertama
pak long
pak ngah
pak lang
pak ndak
pak teh
pak tam
pak cik
pak su

ntah betul ke tak la susunan ni..huhuhu..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...