11 September 2013

Yang mana satu pilihan hati

Assalamualaikum..

dah nak hampir sebulan masih belum ada pengganti setelah iphone 3gs hilang akibat kecuaian aku masa raya hari tu..huhu..rasa nak beli hanset baru..tp menunggu ura2 keluaran hanset yg canggih2 ni..samsung dah kluar S4, Sony pun dah kluar Xperia Z1 dan Iphone pun baru ja kluar iPhone 5s..

tu dia..siap duit ja..pastu pilih yg mana berkenan..haha..ingat tokei balak ka.. masih lagi terpikir nak beli yg mana diantara 3 tu..iphone 5s, Xperia Z1 atau S4..

yg aku dah review depan mata aku..S4.. tp tgk camera dan kualiti gambar dia aku xberkenan.. yg lain ok la..huhu.

pastu tgk kepada Xperia Z1..kalis air..gambar guna teknologi Sony Exmor Rs..jadi gambar dalam low light pun terang..sharp.. pastu smartphone yg ternipis di dunia skrg ni slps pengeluaran Xperia Z1.. tp tak tau la klu ada lagi nipis lepas ni..xmustahil..hehe

dan yg bakal keluar di Malaysia xlama lagi..iPhone..setakat aku pakai agak best jugak la.. selesa.. dari segi gengaman dan pegangan.. bentuk dia nampak elegan dari yg lain2.. kena plak pakai A7 processor..laju mcm guna pc dah ha.. kamera pun terbaik.. video hd dia la yg power..130fps..

IPHONE 5S




SAMSUNG GALAXY S4




SONY XPERIA Z1



No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...