02 September 2013

Percutian di PENANG ISLAND

Assalamualaikum..

Alhmdlh.. sabtu dan ahad lepas dapat meluangkan masa bersama isteri dan juga anak2 yang bakal dilahirkan tak lama lagi..syukur Alhmdlh.. atas nikmat yg Allah bagi.. Lain org lain nikmat, dugaan dan ujian dr Allah..apa yg penting.. rasa bersyukur pada Sang Pencipta..

Setelah berpening-pening plan nak gi cuti kat Melaka atau Penang atau lain2 tempat..setelah ditambah tolak bahagi darab apa smua..tgk2..melaka xsesuai..di tambah pulak dengan Hari Kemerdekaan Malaysia yg ke 56..paham2 lah..takpa.next time..hehe..

Pilihan bersama aku dan isteri adalah Pulau Pinang dan kami bersetuju..wlpun Penang adalah laluan yg kami akan lalu utk ke Kedah..tp aku xpernah lagi bercuti dan bersiar2 makan angin sambil lihat kebesaran Allah di Penang.. wlupun xdak GPS aku redah jugak..wlupun tersilap2 jalan..tp itu sebenarnya makan angin..hehe..
tp kali ni masa mencemburui aku..sebab aku masih ada hal yg perlu diselesaikan di Kedah..cuma ada masa sehari ja di Penang..tp aku manfaatkan habis2.. Lokasi yg kami singgah + bergambar + makan2 + rehat2 + santai + tempuh jem = hepi
Georgtown
Teluk Bahang
Batu Feringgi
Jambatan Pulau Pinang
Bukit Bendera
Kg. Melayu
Air Itam
Persiaran Gurney
Masjid Terapung Tanjung Bungah
tp masa balik tu jem teruk gilerrrrrrr...last2 cancel utk dating2 kat padang kota..terus balik sg petani dalam keadaan hujan lebat..makan pun xnak singgah dah..last2 sampai sp lapaqqqq gileeerr.. gelak mak ngn ayah yg sambil masakkan utk kami..

rasanya nak kena repeat lagi la kat penang ni..byk lagi tempat blom pi..huhuhu..xpa..ada masa blh pergi lagi..

insyaAllah....

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...