18 September 2013

Mirip atau Sama..hmmmmmm

Assalamualaikum..


setelah seminggu lebih xdtg mengajar di hspital serdang, td dgn bertenaganya aku sampai..hehe.

anak murid aku kat situ xla ramai..3 beradik ja..hehe..tp td si kakak bersuara..lebih kurang camni la dialog nya,,

hana : ustaz, ustz tgk tak cerita Cinta Jannah
aku : xtgk pun..  (mmg aku tak tgk pun..tp aku ada gak la tau pasal wife aku ada cerita jugak)
hana : best ustaz citer dia..
aku : ye ke best?? hmm..pukul 7 kan?
hana : a,ah ustaz..kenapa xtgk?
aku : pkul 7 dah dekat mghrib, nak pergi surau.. hehe
hana : solat je la kat rumah..
aku : hahaha...
hana : tau tak pelakon dia muka mcm ustaz..hehe
aku : haha..xdak makna nya..muka dia yg mcm ustaz.. tau tak..hana org yg ke dua ckp ustaz mcm aeril zafril cinta jannah tau..hehehe
    
hahahaha..mmg gelak besar je la aku..hehe.. dia blh kenal pelakon tu..anak2 skrg..hmm..anak doktor la katakan..akai jenuh.. pastu aku teringat la..minggu lepas balik ipoh wife aku ada ckp jugak pasal cinta jannah ni..pasal muka aku mcm pelakon dia..haha..aku xkisah nk ckp semcm ke serupa ka..yg penting aku adalah aku..hehe..mirip tu mgkin la..klu tgk sipi2 kan..klu dah tenung terbeliak mata2 tu mmg xnampak sama la..hahaha.. macam2..


yg abg dia srnok lebih baru dpt henset samsung galaxy grand..skali dia BOM kan aku daaa..ada aplikasi yg blh buat video pastu letak bom..meletup kau..haha.. budak2 ni mmg la..

sbnrnya dlu msa bljar kat kolej depa kata muka aku mcm lan pet2...haha..layankan je la.
.

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...