25 August 2013

Dulu kita kini mereka..

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..aku masih di Ipoh..hehe..smlm aku dgn wife gi kenduri kawan baik dia..merangkap kami punya drebar masa kawin kat rumah aku dlu..masa tu kawan2 baik aku smua sibuk nak ke Tanah Suci Mekah..dan sibuk dgn urusan Ukhrowi..jd tinggallah sekejp urusan duniawi ni..aku pun paham..tp tak pa..aku ada pemandu special..prmpuan kot yg bawak aku dgn wife..hehe..lantak la org nak ckp apa pun..janji sampai rumah..hehehehe...sbnrnya aku yg drive..tp dah nak sampai rumah dlm 100 meter baru tukar pemandu.. :-)
lepas gi kenduri yg berlangsung di dewan MBI tu..kami sempat lagi jalan2 dating..hehe..pengantin baru lagi kot..hehe..hari2 sentiasa pengantin baru..:-)


sempat singgah makan2..wlupun dah makan kenduri..cepat betul lapar..hehehe





licin kau..hehehe



Selamat Pengantin Baru kepada Atherah dan pasangan...

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...