25 August 2013

Bank Islam Versi Raya (Sri Iskandar Branch)

Assalamualaikum..
Skrg jemputan openhouse merata2..hehe... mmg kena plan betul2..takut bertindan..
hari Jumaat haritu..aku ambik half day..dah gtau bos nak balik ipoh ada urusan mengenai wife aku.. di UITM Sri Iskandar..Smua pasal dah tamat belajar..hehe..disebabkan aku suami beliau..maka dgn penuh tgjwb aku menguruskan..hmm...sebelum ke pej UITM aku dan wife makan2 di sebuah restoren yg direkemen kan oleh cik isteri..blh tahan..sedap..

pastu singgah ke Bank Islam..sebab bank bukak 2.30ptg.kira lepas jumaat..jd sblm bukak gi la makan..lepas makan baru pi bank.. selesai isi borang, ambik nombor..naik tingkat atas..pa lagi..lip lap lip lap lampu raya ..pastu mcm penuh dgn meja2 makan..dan bau makanan..hehe.. pastu tgk sorg dua dok ceduk baik punya..dgn pantas aku gi tengok apa2 yg blh di masukkan lagi dlm perut..hehe.. padahal tghari dah makan bagai dah..
tp jamuan raya dia special skit..sambil bekerja, dan berurusan kita leh makan..hehe..time aku makan ni..cik isteri sibuk dgn urusan dgn bank..hehe..aku melantak sekejap..hehe..sedap ooo..tp blh makan lemang seketul ja..mmg dah kenyang sgt2..alhmdlh..:-)


punya la khusyu' makan..tu klu handbag wife kena curi mmg xsedaq la..hehe..tp berani ke curi..sampai bawah xpasai2 berderai otak kna shotgun dengan safety guard..hehe

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...