24 August 2013

Romantika di tasik UTP

Assalamualaikum...
Alhmdlh...lama dah xberdating dgn isteri tercinta ni...hehe..minggu ni balik ipoh aku ajak berdating jap sambil makan aiskrim..hehe.. sedap ooo dating sambil makan aiskrim..hehe..cuba la try..tp klu nak lepak lama2 kena beli aiskrim yg bekas tu..baru layan..haha..makan sampai pitam...huhu
ni aiskrim yg aku suka.. senang pgg senang mkan.

amacam?? yg hijau tu aiskrim jenis yg aku suka..aku xberapa nak suka yg mcm belah kanan tu..hehe..tp klu bg aku ngap habis jugak..:-)



nak tgk muka2 yg puas menikmati aiskrim..hehehe

ni skali ngap ja habis..hehe..kena beli aiskrim bekas la camni


senyum kepuasan dpt makan asikrim..mengidam la katakan..hehe

Kami dating2 kat tasik UTP lepas balik dari Uitm Sri Iskandar..masa tu awal lagi..jd org pun xberapa ramai kat tasik tu.. kan best klu ada kayak ka..itik kayuh ka...hehe

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...