10 March 2013

Last shopping sorang2 (^___^)

aku rasa ni lah last aku shopping sorang2..lepas ni berdua la..hehe..kena bawak troli la..huhu.. semalam aku pi giang & tesco..cari barang2 yg perlu..hehe.. antaranya yg perlu dan penting adalah barang2 utk penampilan aku.. bedak, pencuci muka, ubat gigi, deadorent, minyak rambut..hmmm.. masa pi beli tu nampak la geng2 polis baru rekrut..polis international airport.. masa tu ramai giler kat tesco..outing la tu..pastu aku tgk ada la geng2 depa yg dok cari shampoo..lama gila dok belek satu per satu..aku tertgk la sebab aku rasa depa ni botak..pastu nak beli shampoo apa pun xtau..xkan nak beli yg luruskan rambut..hehehe.. apa2 pun aku dapat beli pencuci muka nivea baru..baru ja iklan dlm tv..hehe






No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...