10 March 2013

D.I.Y sendiri hantaran kahwin..huhu

Huhu..dah la first time, lelaki..nak kena gubah ikut idea kepala otak ni..huhu.. aku ni bukan la kreatif sgt..tp ada la idea skit2.. aku kena buat 2 hantaran.. huhu..sebabnya aku kena buat sebab aku nikah ngn org ipoh..dan aku dari KL..mak sruh aku dr KL terus ke Ipoh..xpyh balik kedah dah..nanti penat dan susah je..huhu..mak punya pesan aku ikut ja..dan semestinya la aku kena buat sendiri 2 hantaran tu..yg pertama nak letak mas kahwin dan yg kedua gelang utk batal air sembahyg.. whatever la..jnji ada..xkira la cantik ke tak...xpertndingan pun rasanya..dan xdak pun juri2 yg kira markah..cuma ada makcik2 yg 'hot' akan buat hebahan skit..xpe la..kira ok la..xpyh iklan dalam tv,suratkhabar, radio..dah ada free service..haha..

untuk post ni aku buat hantaran yg utk letak mas kahwin..mas kahwin aku 1 dinar.. :-)

riben semeter
ni ala2 rumput kering yg ada warna..RM4.90.. 

balang kaca
ni setelah dicarik2an
ni yg rumput warna td dah dimasukkan dalam balang kaca..
pastu gamkan reben atau renda kat tepi balang kaca dgn gam uhu-abaikan tgn jantan tu hahaha
tada....siap..haha..ok tak hasil anak teruna..ni kira 90%..total 100% tunggu letak dinar baru cun..

hantaran seterusnya klik sini...dan kesemua barang2 tersebut aku beli kat nilai 3..mcm2 ada..sampai pening nak pilih..cuma kena pandai cari yg murah :-) bukan 1 kedai tapi lebih dari 10 kedai..

3 comments:

  1. amazingnye...this is 1st time dgr owg laki buat own deco utk hataran...simple yet impressive...sy as a girl nie pon,lpas bc nie bru rs ykin ckt nk deco hantaran snd...dpt general idea to deco, tq so much 4 sharing..

    ReplyDelete
  2. amazingnye...this is 1st time dgr owg laki buat own deco utk hataran...simple yet impressive...sy as a girl nie pon,lpas bc nie bru rs ykin ckt nk deco hantaran snd...dpt general idea to deco, tq so much 4 sharing..

    ReplyDelete
  3. idea DIY mudah:

    lampu bola2 kecil (rotan/ benang pelbagai pilihan warna) boleh dijadikan hiasan bilik pengantin/pelamin/tempat mkn/ltk dlm pasu etc

    layari http://cenderamatadarihati.blogspot.com

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...