07 March 2013

Kasut Baru Mr. Pijut


Baru2 ni aku pi kedai kasut yg di syorkan oleh boss aku..ok la..kilang kecik..hand made..kemas oo..dan murah..aku beli harga dalam RM110 tp klu kat luar RM160 ke RM170..kasut aku yg hitam yg aku guna dlu dan skrg masa kat pej masih elok wlpun aku pakai dengan lanyaknya..naik motor panas hujan..tp still cantik..dan kemas..cuma 2 kali jahit la..sebab aku selalu kena ujan masa naik motor..pastu design kasut tu plak sebelah atas dia design yg mudah carik klu guna kasar2 ni..tp lepas jahit..kemas ja..tahan...dah 2tahun pakai..berbaloi2..dlu aku ingat kasut kat BATA ja tahan..aku beli masa baru kerja dlu..pakai xsampai setengah tahun dah lunyai..hehe.. 



Tp skrg ni mata aku ni minat kat kaler koko ja..xtau la kenapa..mgkin sebab fav kaler aku warna coklat..tp dlu xdak la berahi sgt kat kasut koko ni..dlu suka baju ja coklat..tp skrg smua nak coklat..aku minat coklat jenis gelap skit..brown coffe..stylo gitu... lepas ni kasut ke pejabat aku xwarna hitam dah.hehe..tp lepas ni xguna buat lanyak dah..naik motor guna croc je..hehe..

Dan kasut ni akan aku pakai masa first hari nikah aku..hehe..rasmi la..pastu kasut hantran aku pun kaler coklat gak..yg tu mahal skit..tp aku beli time sale kat sogo tahun lepas..bulan 12..jadi save la skit..tp dpt barang kualiti... :-)

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...