10 March 2013

D.I.Y sendiri hantaran kahwin 2..huhu

NI antara  aku d.i.y ikut gubahan aku utnk gelang nikah batal air sembhyg nnti.. tak berbakat betul aku..tp ok la.beli yg siap dah..pastu buh ja atas dulang tu..haha..xdak la DIY sgt..tp mmg DIY la sebab aku yg buat..xmain la upah2 org..apa cerita..haha


bekas gelang sedia ada
dulang silver
kain alas dulang
bunga pink - yg ni sebenarnya nak letak kat baju petugas2 utk kenduri rumah aku nanti..haha
kain alas yg pertama
setelah diletakkan alas kedua..hehe..amcam??
letakkan bekas gelang sedia ada atasnya..
       
pastu letak bunga pink - kononnya cantik la..yg bunga pink tu aku rasa je la cantik..tp aku kena tnya kawan aku n bakal wife aku..klu dia xsetuju buang je la bunga tu..xsusah pun..
klu ikutkan aku..ni lah hasilnya..hehe..

sesiapa anak teruna nak cuba blh la lepas ni..nak tnya aku pun blh..aku sedia bg tips2..hehe

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...