16 December 2012

Fenomena Crepe Durian


Mulanya aku xpernah tau pun crepe durian ni.. Sampai member aku ada tnya tntg crepe durian.. Itu ja.. Dah terpinga2 xtau nak jwb.. Xpnh tau pun..



Aku mula nampak kbykan org post di fb, aku mula google.. Kawan2 di blog byk kongsi resepi.. Aku tgk siap ada pelbgai perisa lagi.




Dalm hati mula terpikir sapa la pencetus idea menghasilkan durian crepe ni.. Sampai ada org di pej aku dah jual.. Aku pun apa lagi.. Beli la.. Hahahaha.. Tgh hot kot.. Kira top ten jgak la dlm google keyword search engine.. Rupanya sedap jgak la.. Rasa cm aiskrim.. Tp kena mkn sejuk2.. Klu tak mmg xlalu. Hmm..


Dan aku bercadang balik bercuti krismas ni.. Nak ajak mak buat la.. Heeehe.. Memandangkan musim durian kan. Nnti dah habis musim kurng hot la agaknya.. :-)

Resepi blh tgk kat sini >>> Durian Crepe

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...