12 December 2012

Tarikh Keramat 12.12.12


Hari ni adalah hari Rabu. 12hb 12  2012... jadi 12.12.12......... dari segi susunan nya mmg cantik tp jgn sampai taksub dgn nombor trsebut, kerana tarikh itu tidak ada tuah atau keramatnya atau org cina panggil ONG.... cumanya nombor tu kelihatan unik, cantik, dan mudah diingat.... maklum la..lelaki kan selalu lupa tarikh ulang tahun perkahwinan, hari lahir, jadi klu ada pasangan yg kahwin pada tarikh ni mmg mudah la nak ingat..tp ternyata mmg ramai yg berkahwin pada tarikh 12.12.12.. dalam perjalan ke pej td ada dgr berita di Suria FM, katanya pihak JPN mencatatkan pendaftaran pernikahan yg agak tinggi pada tarikh 12.12.12 berbanding tarikh2 biasa yang lain..katanya tarikh ni berlaku sekali utk tempoh seratus tahun....nampaknya ramai yg berminat pada tarikh tersebut..aku ada gak kenalan yg akan kawin pada tarikh tersebut..tp mcm tak dijemput ja..xpa la ...its ok..lagi pun aku kerja :-)

Kat Luar negara pun ramai yg rebut tarikh ni utk kahwin (klik sini)

hmmm..tp harini x dak benda utk aku buat nak jadikan sejarah 12.12.12....hehehe..dalam fb ramai yg update status mereka dgn tarikh harini...12.12.1.2. aku ada tgk seorg kawan aku dalam fb dpt anak lahir pada harini...12.12.12....cantik la my kad anak dia nanti...hehehe.. takpa..tahun depan ada lagi tarikh cantik....11.12.13..hehe..mempercayai tarikh ini membawa keramat adalah perbuatan yg terpesong dari agama..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...