15 December 2012

Lain Dirancang Lain Dibeli :: cik hitam :)

Kelmarin aku kluar pagi nak ke pej.. Tgk2 matgat motor aku dah patah.. Oh tidak.. Tp mmg dah xokey sejak aku kmlgn jtuh longkang dlu.. Tp blh bertahan je la.. Tunggu K.O baru tukar. Haha.. Tp klmarin time nak pi keja plak yg nak jadinya..


Aku dah survey harga utk barang tu lebih kurang 150 ja.. Tp bila dah dlm dompet ada duit lebih skit.. Mula la nak menggatal tgn..budak tu plak suggest barang2 aksesori kat aku.. Akhirnya teracun la jugak.. Pasang half fairing, pastu tukar trotle grip, brake tgn satu set, side mirror, pastu buat servis skali..











Termasuk tukar brake blkg, minyak hitam, air coolen, filter.. Total smua lebih kurang 450.. Huhu.. Oh tidak.. Bajet 150 ja.. 300 lagi main beli ja. Nafsu betul.. Maklum la.. Xdak org nk jga ekonomi aku.. Bujang kan.. Huhu. Xpa2.. Skurg2nya motor aku dah cantik dan sedap dipakai.. Sebab servis dah..

Kena save kos byk lagi ni. Byk nak pakai duit 3 bulan akan dtg.. Hmm.. Tp set rantai dgn sporket xtukar lagi.. Huhu.. Xpa next time plak..Lepas ni xmao dah ikut nafsu.. Beli apa yg perlu ja. Hehehehe

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...