24 September 2012

Fujifilm Instax Mini 25 :: Pinjam

Aku ada member fotografi kat n9, dia ada mintak tlg tgk kan kat mana2 yg murah Fujifilm instax paper..aku blurr la skjp..benda apa la tu..bila tanya Prof google maka dia pun memberi jawapan.. Dia mintak aku tlg belikan..sebab dia nak guna pada kamera fujifilm Instax Mini 25 dia..lagi la aku tak penah jumpa kamera tu.. Maka di hati pun ada keinginan utk mencuba kamera Instax ni..kamera ni lain skit..dia xpakai sd card, tak pakai kodak tapi pakai instax paper, saiz berukuran kad bank korang..bila kita snap maka slow2 kamera tu mengeluarkan gmbar yg kita tangkap td. maknanya time tu jugak la kluar gmbar..yg macam dalam citer jepun tu..di jepun benda alah ni mmg dah berlambak org pakai..kat malaysia ja kurang..jd paper dia pun agak mahal skit... Tp aku dpt cuba n pinjam secara percuma kat memba aku..dpt la pinjam 3 hari..nak ambik gmbar pun syg,...ambik yg mana rasa perlu ja..xblh membazir..haha..sebijik dalam RM350-400..paper dia dalam RM 50+ la bagi 20pcs

Kamera Fujifilm Instax Mini 25




Paper Fujifilm Instax




ni hasil dari gambar2 yg aku snap..haha..pastu gantung la ikut kreativiti masing2..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...