26 September 2012

Angkat Barang + Samurai

Selesai habis waktu pej td.. Aku bergegas ke sri gombak.. Seperti yg dijanjikan nak tolong sepupu aku yg sorg tu pindah.. Dr Sri Gombak ke Putrajaya.. Penat bergaduh dgn dia soal arah jalan raya, silap masuk simpang la, terlanggar trafic light la. Gara2 sembang kuat sgt..



Berebut channel radio, dia era, aku sinar.. Hahaha.. Last2 ada eksiden.. Sorg pakcik tu berdarah2 terbaring di jalan raya.. Aku tgk ramai dh tlg maka teruskanla perjln.. Skali lagi kena membebel.. Maklum la.. Aku bawak cik nurse.. Paham2 la bila cik nurse nampak pesakit.. Hahaha. Setelah penat bergaduh diselit dgn jem. Tambah pulak perut lapar.. Senyap la skejap.. Aku pun belnja la dia makan.. Dah xdak tempat lain..Mcd ja, tu pun drive thru dekat pam minyak Petron. Jadi la. Pa lagi bergaduh skali lagi pasal samurai buger.. Dia kata samurai buger tu kfc, aku kata mcd.. Puas bertekak.. Akhirnya aku betul.. Yes.. Dan hasilnya terbelilah samurai buger 2 set, skali kentang ngn air..Dan Mc Flurry lime groove.. Pastu Percuma la gelas coke 2biji.. Spontan kluar dr mulut aku "apa ni, Susah2 ja" sambil tgn menghulur pada awek jaga kaunter tu.. Tersenyum dia.. Haha..
Pastu singgah shell solat mghrib dan makan ja kat situ jugak.. Kat shell sg besi..


Sampai di putrajaya presint 11.. Angkat2 barang.setle smua.. Gi food court plak.. Makan lagi.. Xknyg.. Pa lagi, singgah kedai mamak di sebelah foodcourt tu, Darussalam. Makan nasik kuah campur dgn sotong kari.. Tp sepupu aku xmakan.. Paham2 la.. Org pmpuan. Alasan yg hampir sama setiap org.. Biarla.. Jnji aku dpt makan.. Hehe..

p/s : kedai mamak lagi sedap dr Mcd.. Haha


No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...