24 September 2012

Kenangan Lalu :: Askar Wataniah

Semalam ada seseorg yg bercerita tntg wataniah.. Mmg kena la.. Aku wataniah dia pun wataniah. Cuma tarikh rekrut ngn kem xsama la.. Tp pngalamn mmg berbeza. Semngt aku bercerita dgn dia.. Mgkin dia akan baca apa yg aku tulis ni. Ok.. Di bawah ni aku sertakan barang yg aku masih simpan berkaitan wataniah.. Hehehe..

tuala ATM, serap air, tahan, aku pakai dari 2007 sampai 2012..lama tu..
Ni Camoflauge - penyamaran.calit2 kat muka
colar dot - pakai di baju seragam
no badan - kena tulis kat tuala, nnti tertukar sebab semua sama
tali pinggang

sijil tamat kursus



group foto 
bergambar bersama sebelum bertolak ke hutan Kuala Kubu Bharu(hutan komando)
bilik bujang

tabik hormat - sedg ambik anugerah
dapat anugerah penuntut akademi terbaik...

batch kami dah dapat pakai styer...

kawad penutup - kem tapah 2007

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...