10 September 2012

Jamuan Raya + Hamper Raya

Pagi td ada jamuan di pej aku, anjuran Staff Library Maktab PDRM KL. tp aku mgkin masuk lewat sbab ada bacaan doa di Banquet, Majlis Perasmian Penyerahan Pelajar-Pelajar Praktikum Forensik 2012/2013 dari USM.
Kemudian lepas habis baca doa terus aku pi jamuan raya, tgh lapar kot.. Sampai ja jamuan belum bermula batu habis baca Yassin, tinggal tahlil ja.

Aku nampk byk ja hamper atas meja tu, tertanya2 jgak.. Masa tgh makan diorg umumkan hamper tu utk kategori org yg slalu dtg baca buku kat library, kemudian kategori pakaian kemas dan cantik. Mula2 umumkan wanita.. Xpa la.. Masa yg lelaki tu tiba2 nama aku depa sebut.. Dah la time tu tgh ambik laksa johor.. Hmm.. Xpa, rezki jgn ditolak.. Heehe.. Mmg la pakaian aku kemas, sebab gi majlis baca doa.. Hahaha.. Apa2 terima kasih staff linrary maktab..

Makan pun kenyang.. Menu sedap2...
















No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...