09 February 2014

Tahniah leftenan muda ameer ahsraf

Assalamualaikum
Alhamdulillah.. Cita2 kawan aku sorg ni tercapai dgn berlangsungnya smlm majlis tauliah pegawai kadet jangka pendek di kolej tentera darat.. Dapat ja tauliah dr Agong jdi skrg ni dah bergelar leftenan muda la.. Haha.. Blh la kawin bawah pedang lepas ni.. Aku pun minat jugak jadi pegawai tentera ni.. Tambah2 lagi bidang agama yakni kagat.. Tp xkesampaian.. Hehehe. Apa2 pun aku tumpang gembira.. Sebab tu aku pi majlis tauliah tu.. Terpaksa korban masa utk anak2 dan isteri aku..

Semoga menjadi seorg peg yg berdedikasi utk leftenan muda ameer ashraf.. Best gila majlis semalam.. Ada kawad passing out, ada kawad dr pegawai2 senior..ada live brassband..ada sajak yg menyentuh jiwa sampai meremang bulu roma,semngat btol.. dan yg paling aku suka ada sketsa 'bila masuk pusat latihan'.. Sgt menghiburkan hati..

Dan kolej tentera darat kem segenting port dickson mmg cantik dari segi binaan dan permandangan.. Betul2 tepi laut.. Subhanallah..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...