20 February 2014

Selamat tinggal 2008

Assalamualaikum..
Hari ni free skit.. Jadi sempat la ke celcom center sekejap.. Setlekan simkad 4g..dan dptkan balik no yg diterminated.. Huhu..
Simkad 4g tu sbnrnya mintak diorg tukarkan.. Sebab simkad lama tu xsupport 4g..wlpun hanset ada 4g (xperia z1).. Tp klu simkad xditukar mmg xdapat la 4g.. Nnti aku tunjuk kelajuan sbnr 4g bila di kawasan yg ada coverage 4g..laju kot.. Hehehe.. Okey.. Pasal 4g tu alhmdlh..berjaya.. Cumaaaaa.. Huhu.. Sedih.. No lama aku yg dah diterminate tu mmg xblh dapatkan balik dah.. Celcom dah edar pada dealer.. Sygnya.. Baru 4 hari ja dah xdpt cover.. No tu cantik.. 2008423.. Kenangan byk no tu.. Aku start pakai tahun 2007.. Beli pun pasal ada promo U-pax.. Kawan2 paksa.. Jadi no kawan2 aku smuanya dekat2.. 2008xxx.. Senang nak ingat..6tahun aku guna.. No paling lama aku guna tanpa tukar2.. Hehe.. Tp akhirnya xdpt diselamatkan.. Lepas ni org lain plak pakai no tu.. Celcom recycle..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...