23 February 2014

Pemandu pelancong

Assalamualaikum..
Alhamdulillah..  Hari ni hari rest aku setelah 2 hari jadi pemandu pelancong.. Haha.. Dlm key el je kot.. Okey la.. Sepupu aku dtg 4 org anak beranak.. Jadi aku sebagai tuan rumah kena la raikan kedatangan depa ke sini.. Tlg tunjukkan tempat2 menarik..  Seronok bila tgk anak2 diorg hepi..
Sbnrnya tujuan utama diorg i-city shah alam.. Memandangkan di shah alam yg berdekatan dgn i city tu apa la ada sgt kat kwsn tu.  Jadi aku bwk masuk kl.. Gi jln tar, times square, naik komuter, klcc,dataran merdeka, masjid shah alam, lalu habis kawasan kl tu.. Pusing2 dalam jem.. Hahaha.. Cuma yg sedihnya singgah putrajaya sat ja.. Xsangka kat putrajaya dah meriah.. Xmcm dlu.. Hehe..
Nasib baik la sempat pecut ke lcct sebelum masa berlepas.. :-)
Jadi hari ni aku rehat la.. Diorg dtg hari khamis mlm.. Jumaat.. Sabtu mlm dah balik.. Sebab sana ahad dah mula kerja.. Hehe..

Theme park - Times Square
Tutti Fruity - Times Square
Times Square
Big Wheel I-city Shah Alam 
Masjid Negeri - Shah Alam
Tasik Shah Alam
I-City Shah Alam
LCCT sepang

1 comment:

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...