02 January 2017

Tahun Baru 2017 + New series

Assalamualaikum...
Alhamdulillah..berkesempatan lagi aku utk menulis di blog ni.. fuhhh...rasa dah lama xmenulis di blog ni..bersawang..berhabuk..fuh..fuh.. haha..mgkin kesibukan bekerja dan tugas luar serta masa dgn isteri dan anak2..maklumla..sejak si kembar dah bsar ni..dah 3 tahun dah..di tambah lagi dgn seorg hero yg baru berumur setahun + baru blh berjalan..mmg huru hara la sekejap rumah.. wife dgn aku terkadang jadi badut, mghiburkan anak, terkadang jd ultraman, dan terkadang tu dia berubah kaler..jd the HULK..haha..time tu lari lah korang anak2..haha..sebelum diapa2kan..

Alhmdlh..tahun ni sudah masuk 2017..byk benda tahun2 lepas..suka duka yg aku nak kongsi sebenarnya..tp tak berkesempatan..tahun ni salah satu azam aku nak update balik blog ni..

Pejam celik pejam celik umur dah meningkat..kali ni pecaya atau tidak..aku dah masuk 30an.. skrg ni fokus dan azam aku ketika mana umur sudah memasuki 30an..aku kena kawal pemakanan aku..supaya seimbang..utk masa depan kesihatan tubuh badan aku.. tak dak lagi istilah 'melantak'.. 'makan lewat malam'..'mknan tinggi kolestrol'... dah masuk 30 kena kawal pemakanan beb..penyakit2 tu menunggu masa je nak serang klu tak jaga..huhu..

Dan antara azam aku utk tahun 2017 ni adalah 'fitkan' badan aku..kasi cargas skit... exercise selalu..dan bentukkan skit bdn..sebab perut tu sedang membengkak ke depan..huhuhu.. penampilan kena jaga beb..wlpun anak dah 3..

Apa2pun semoga tahun ni lebih baik dr tahun yg sebelum ni.. Semalam adalah Kenangan, Harini adalah Kenyataan Esok adalah Impian

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...