10 January 2017

Sejarah Tercipta - Faiz Subri - Anugerah PUSKAS FIFA 2016

Assalamualaikum
Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak siapa nampak... inilah yang dikatakan rezeki.. hanya sekali sepakan percuma yang melantun masuk ke gawang gol lawan..membawa faiz subri ke Zurich untuk menerima anugerah PUSKAS FIFA 2016..alhamdulillah..aku bangga kot sebab anak malaysia ni disebut2 dan dikenali di mata dunia..sekaligus membawa nama Malaysia..Tahniah sekali lagi buat Faiz Subri..aku tak ingat berapa kali aku undi..haha..selalu klu bab2 undian ni aku mmg tak ambik port..tapi bila pasal bola ni..tgk sepakan dia tu setaraf bintang bola sepak dunia..mmg aku tak ketinggalan la untuk support.. cuma pasukan bola malaysia kita..nak support pun rasa lesu ja..sebab pihak pengurusan yg terlalu lama..tukar la..a-z untuk geng2 pengurusan..biar yang menguruskan adalah AHLI nya.bukan golongan bisnes yg hanya memikirkan untung, bukan ahli politik yang nak menjaga kepentingan politik..

Aku ada gak tgk gelagat faiz subri masa terima anugerah tu..mmg mencuri tumpuan smua..haha..biasalah..taraf dunia kot..mmg nebes abis.. dah la kat sana sejuk..bila nebes memg terasa lagi sejuk la..haha..
sumber : http://www.fifa.com/



Majulah sukan untuk negara...


No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...