07 January 2017

Set Mainan Poli - hadiah untuk Twins

Assalamualaikum..
Untung la kome berdua..tup2 dapat hadiah set mainan poli.. rezeki.. asalnya org tu selalu ke surau dgn anak dia..aku plak..kadang2 ke surau bwk fateh dgn fatehah..anak dia dgn kembar ni lebih kurang ja umur depa..dan selalunya depa dok main sekali..
Harini ayah budak tu bwk mainan bg kat fateh dgn fatehah..apalagi..sronok kemain la..tp mainan tu kena cantum dulu..sebab dia set tempat kereta poli tu..pastu nak kna tampal sticker plak..kecik2 dan remeh nak boh sticker tu..dah bubuh baru nampak cantik..
time ni kakak la tolong bawak dan tolong pegang..fateh kasi can dekat kakak..hehe


Fateh dgn fatehah bila sampai rumah cari abi depa la.sruh pasang..mmg keja aku la klu beli mainan mcm tu..balik rumah..aku la yg pasang..

tgh pening..mcm mana la nak pasang mainan ni..tulis di situ 3tahun ke atas..tp mainan tu mcm 5 tahun ke atas punya..susah jugak nak sambung2 dia..haha


Elok2 main..sekejap lepas tu fateh dah take over sepenuhnya..mmg xbg sesiapa sentuh langsung..samada fatehah mahupun amin uqasyah...haha..mmg jnis dia..tau dah..td masa kat surau aku sempat pesan..balik kang main sama2 tau..okey depa jawab..jgn gaduh..last2 apa yg aku ckp tu..yg tu la fateh buat..huhu..
Fateh dh simpan mainan tu dlm kotak dia balik..pastu dia pi nyorok dlm blik..xnak bg dekak kakak dgn adik amin uqasyah..
Tgk la esok2 lusa..kakak dgn adik dpt main ke tak..



No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...